fredag 22 januari 2010

Fredagsmys

Sitter och mumsar på kladdkaka, hallon, blåbär och glass och sörplar i mig en kaffekopp och läser "En förtjusande man" av Marian Keyes. Inte så tokigt! Har gjort köttfärssås och köttfärsbiffar så nu är frysen full med färdig mat, skönt när de blir brådis mellan jobben sen. Och igår gjorde jag en stor laddning med rödcurry kyckling gryta... Blev som sugen på att snöra ihop nå bak också men har rätt fullt i min frys nu och har ju ingen ugn heller...så det blir nog allt att fortsätta med boken istället. Glömde ju att köpa vaniljsocker, skulle pröva att göra nå chokladbollsliknande fast utan kakao men med lime och coccos i. Lät som spännande.

Nästa helg får jag besök av morbror Mats och Robin :) Kul med sällskap! Och sen är det riktigt nära tills mina favvisar kommer ner :D Åhh vad jag längtar!!

Inga kommentarer: