söndag 17 januari 2010

Söndag


Blev bara halv dag på jobbet idag, det började blåsa som attans så det var bara till och stänga igen och åka ner klockan ett. Gondolerna gick nästan i sidled och det visslade i hela huset av vinden, blåste upp till 30 m/s...Men värmen har äntligen hittat hit till Duved, bara -5 idag, så jag fick mig en promenix i dagsljus, inte dumt! Och så har jag broderat lite granna, läst, tvättat och plockat. Så det blev en gode skön söndag trots allt. Imorgon blir det en sväng till Undersåker i jakt på svart garn, det var slut här och jag kommer inte så långt med broderandet om jag inte får tag i det :(


Har läst ut "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer idag :) Andra delen i Twillight serien... Kan som inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om de där. Har lite svårt för sånt där övernaturligt skit som varulvar och vampyrer och annat svammel men ändå så blir jag som fast i boken på nå vis!? Bra fast dålig eller nå sånt blir nog mitt betyg :D

1 kommentar:

M sa...

Det är helt ok. Du kan lämna vampyrerna till mig!!! =)