onsdag 6 januari 2010

Lugnet före stormen

Snart blir det fullt ös medvetslös! Från och med första februari så jobbar jag sex dagar i veckan på Grappa och så fortsätter jag i vanlig ording på Stormköket på dagarna. Hade ju varit trevligt om det hade gått att sprida ut lite under december och januari i lagoma doser men what the hell. Har ju ändå inget vettigt för mig så varför inte jobba och tjäna lite kosing!? Går ju lite back i starten så... Men hur som haver så var jag in på Grappa idag efter jobbet och hälsade på allihopa och så. Verkar vara ett härligt gäng, trevliga rackare. "Titta in när du vill och känn dig som hemma!" Men börjar vara lite nervös över att de har för höga förväntningar på mig :s

Börjar vara vidrigt kallt ute nu alltså!! -33 :o Usch och fy! Så våfflan fick stanna hemma idag, fick bli buss in och tåg hem...var riktigt nära att missa tåget! Slängde mig över plogkarmen och rullade ner på perrongen med pjäxor på fossingarna, skidor, stavar och ryggsäck. Vilken syn! Ha ha ha...

Inga kommentarer: