onsdag 9 november 2011

Jag vill...

10:58
Ge mig ett hus och en massa pengar så jag får gå lös som en tok och fixa och dona! Är en plåga att gå på Ikea när jag inte har något "eget" boende. Finns så mycket fint och bra och ha saker. Blev även galet sugen på att julpynta, hoppas på en Ikea resa för jobbets räkning snart så jag får utlopp för några ideér i af. Och jag vill julbaka, dricka glögg och spela spel med vännerna.

Vi har en gammal byrå med spegel här i hallen med färg som flagnar. Skulle så gärna vilja slipa av den och fixa lite... men den tillhör ju någon annan. Så jag får nog låta bli...

Och jag vill ha en trädgård att sitta ute i, göra en köksträdgård med örter, goda bär, rabarber, plantera blommor, ha en egen kompost, kratta löv, skotta snö, grilla och allt annat som hör till...

Vill hitta en plats igen där jag känner mig hemma, dela det med någon, göra det till vårt... Men det är låååång väg dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Din tid och tur kommer jag lovar kram mamma