måndag 22 mars 2010

Jisses vilken vecka!

21:14
Puh, är lite trött och sliten idag...Benen och fötterna är gode trötta dom med...Blev en intensiv vecka! Från att ha gått runt och gjort ingenting flera dagar sa det pang och blev 70 timmars jobb. Upp på Stormis klockan åtta med första kabin, hemma igen vid halv fem. Fräscha till sig, äta middag, byta om och iväg på Grappa och jobba till tolv snåret. Har ju haft främmande i veckan men har bara hunnit träffa dom EN timme i fredags... i lördags kom Emma och Hanna men de har jag inte heller hunnit se så mycket av. Men ikväll är jag ledig, så har bytt sängkläder, dammtorkat, dammsugit, plockat ihop nå grejer, tagit reda på tvätt och snört på en maskin med skjortor så jag är redo för en ny arbetsvecka. Lovely att ha lite ordning och redo på tillvaron igen...

Imorgon kväll blir det personalfest med Stormköket och killarna på Grillen, vet inte vad vi ska göra. Ska bli en surprise, samling på Supper kl halv sju. Blir nog skoj, är ju ett härligt och glatt gäng! Och så kommer ju Jon ner imorgon kväll/natt!! :D LÄNGTAR som en tok!! Nej nu ska jag försöka se film med flickorna, men risken är ju stor att jag somnar så fort jag stannar av...

Inga kommentarer: