tisdag 9 mars 2010

Rastlös

15:17
Gaaahhh vet inte rikigt vad jag ska ta mig till!! Blir smått tokig av att gå runt hemma och göra ingenting!! Har varit storm stängt sen i söndags och på Grappa har de knappt några bokningar så har inte blivit en enda timmes jobb...hade i af tänkt kliva upp i hyffsad tid imorse för att ta tillvara på dagen, men känns meningslöst när jag ändå inte har nåt att göra. Så drog täcket över huvudet och låg kvar tills klockan tolv... Sen har legat i soffan och läst och läst och läst...och nu har jag fastnat bakom datorn och tittat på vackra hem och en massa fina kläder och skor. Inte bra! Men tur att börsen ekar tomt, finns inte en krona över att slösa på sånt... Är sugen på att baka bröd och fika och grejer men frysen rymmer ju inte mycket :( Så vet inte vad sjutton jag skulle ha hittat på!? Någon som har några bra tips? Kunde ju passa på att åka skidor men hur kul är det när hälften av liftarna är stängda pga av stormen!?

Inga kommentarer: