fredag 5 mars 2010

Serre

23:36
ÅHHH fick ett sjukt lockande erbjudande av min kära vän Elin idag, hennes chef undrade om jag ville kommer ner till Serre i Frankrike och jobba två veckor. Om jag vill? JAAA!! Om jag kan nej! :'( Men fan vad härligt det hade varit!! Jobba frukost, middag och åka skidor varje dag. Jävla sweet...men men det får bli en annan gång....

Och strax därefter ringde Åsa och försökte övertala mig att ta jobbet på Bryggargatan i alla fall, tackade nej till jobbet i början av veckan... Känner att jag vill kunna vara ledig lite om jag känner för det. Och jag värdesätter tiden med nära och kära mer än pengarna! Särskilt nu när jag har varit borta hela vintern. Om jag nu får jobba mycket här nu så kanske man rent kan ta sig några veckors semester...Jobbade 11e dagen på raken idag och imorgon är det upp med tuppen så dags att sova!

Inga kommentarer: