måndag 29 mars 2010

Vecka 12

Har haft en underbar vecka, men ingen tid till blogg och strunt. Så nu har jag ägnat en bra stund till att läsa ikapp lite bloggar och se vad ni har haft för er...

Tisdagens personalfest blev mycket trevlig men kanske nog så mycket flytande drycker..! Började med fördrinkar på Supper, sen blev det taxi till Karolinen där det bjöds på täljstensmiddag. Ren, anka, biff och lamm med bakpotatis, goda såser, tomat och avokadosallad och en jäkla massa vin! Surrade och skrattade, gubbarna var i toppform. Fulla och glada begav vi oss till Bygget sen för att få i oss en massa mer drinkar och svänga våra lurviga på dansgolvet. Sen kom min prins och hämtade mig med kebabräsern när han anläde vid halv ett :D Hade jag varit han vette tusan om jag inte hade vänt om och farit hem igen. Men som tur var tog han med mig hem och fick mig i säng, la mig först på hall golvet för att sova för att det var så mjukt och skönt!? Hm...

Onsdagen var jag LEDIG hela dagen, började med klippning kl 9...hem och sova en stund till och kramas. Sen var vi en sväng i Åre och gick i alla dyra affärer och tittade på saker som man vill ha... Käkade 3rätters middag på skolan, Italienskt tema :) Drack en drink nere i loungen nere på Grappa och mös i sofforna.

Torsdag jobbade jag på Stormis, Jon mötte upp mig i Åre när jag slutade. Fick hemgjord sushi till middag, måste erkänna att det var riktigt gott!! :) Det får han gärna göra om! Kvällen spenderades i soffan baki TVn...

Fredagen kunde ha slutat i katastrof! Var så sjukt mycket folk uppe på Stormis så Jon fick rycka in och jobba :D Vet it hur vi skulle ha klarat oss annars!? Men stackarn missade ju en kanon dag i backen, solen sken från blå himmel. Jobbade på Grappa på kvällen....

Lördag var det stormstängt, inte dumt med extra tid med pojken! :) Var i backen några timmar, men var inge vidare trevligt väder snö och blåst :l En sväng på rean och middag på Broken och sen iväg och jobba på Grappa....

Igår, söndag, for han hem :'( Usch, jobbbigare och jobbigare för varje gång men nu är det ju bara drygt en månad kvar tills jag kommer hem :) Har ju trots allt haft turen att få besök av han hela tre gånger under säsongen :D

Har varit sjukt trött idag, sovit middag i måånga timmar, skönt! Flickorna hade varit så duktiga och städat och gjort fint! TACK!

Inga kommentarer: