lördag 19 mars 2011

Fynd



Det här fick jag med mig hem plus några innerkuddar och sängkläder. Betalade endast 79:- för påslakan till dubbeltäcket och två örngott!!

Så nu vill jag hem och sy kuddfodral till alla innerkuddar och lyssna på en bra bok. Hoppas det blir fint med det vita överkastet och mina "lapp kuddar" och så de vita mattorna på var sida om sängen... Överlåter gardin sömnaden åt min mer erfarna mor :)

Jag tyckte att det blev svin bra med korgarna till hatthyllan så man slipper se berget av mössor och vantar men Jon suckade bara och tycker att det är jobbigt att måsta lyfta ner korgen och leta. Jäkla slöfis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska jag sy ????

Sandra Granström sa...

Ja men du ska ju fixa till köksgardinerna! Remember!? ;p

Kim sa...

vi har också korg men vi har haft för mycket i den så daniel har blivit galen på det, men nu har jag rensat så det är tomt överallt som han ville, oc h det blev riktigt bra. Hoppas det blir fint hos er också :D

Sandra Granström sa...

Har ju köpt varsin så han får rensa sin egen låda :) Har ju skaffat han en massa andra lådor som är i hyllan i pannrummet där han kan he allt som han it använder så ofta...