måndag 21 mars 2011

Pyssel helg

Har haft en riktig pyssel helg, både på jobbet och hemma. Har jobbat 7-19, lör och söndag. Jag har gjort ett "reklam album" som ska vara med på Bröllopsmässan i Piteå på torsdag. Så det har hållt mig sysselsatt hela helgen, nu är det nästintill klart :) Saknas bara några rader text och dekorera framsidan.

Och hemma har jag pysslat på med mina kuddfodral och börjat med en gardin. Ska göra en kappa av panelgardin, men för att den inte ska bli för smal ska jag skarva med svart tyg så den blir randig...hoppas det går som jag tänkt mig. Har tagit bilder på de färdiga kuddarna men har inte fått tummen ur och överföra dem till datorn, men ikväll kanske :)

Och nästa helg blir en mys helg, far upp till Telle efter jobbet på fredag med Jon, Kim och Daniel. Skidåkning, ducsch, bastu och middag i Kåbban på lördagen och spel och surr. Söndagen hoppas jag på sol och sitta ute och bara vara. Håller tummarna för att regnet ska sluta och att det kommer lite mer snö!

Inga kommentarer: