tisdag 8 mars 2011

Härliga plusgrader

09:17
Blir så glad när värmen äntligen hittat hit, börjar ju vara ett tag sen men jag låg ju hemma i feber de första dagarna med sol och plusgrader. Och helgerna har jag jobbat :s Men igår blev det en långprommis utan vantar och öppen jacka! :) Grusvägen har börjat att titta fram på sina ställen och asfalten är bar, underbart! Nu vill jag ha en solig helg med korvgrillning, skidor och bara vara ute i friska luften! Var ute några timmar igår och skottade upp till eldstaden före promenaden, skönt som attans att få röra på sig... kanske skulle ta tag i det där springandet jag pratat om så länge, måste ju inviga min Nike + till iPoden som jag fick i julklapp!!

Blir en promenad idag, har inga lämpliga kläder här i Backis... Sen blir det hem till byn och jobba fyra dagar...

1 kommentar:

Hanna sa...

Du är ju ett levande bevis på att han har bra smak när det gäller tjejer, men att han även hade sån bra fikasmak..Jon överraskar! ;) :D