fredag 7 januari 2011

Fredag

Igår när jag slutade styrde jag kosan mot Backis, plockade bort lite tomtar och sen somnade jag i soffan i vanlig ordning. Och idag har jag och Jon varit till Boden en sväng för att äta lunch med Sanna, en klasskompis från Åre. Så det blev sushi och surr, mycket trevligt. Vi hade ju turen att träffa henne i Åre i vintras också... Är ju inte var dag man är i Boden, tror aldrig att jag har varit inne i centrum förut. Såg en del affärer som såg väldigt intressanta ut men Jon var inte lika sugen på att dyka in i dem så vi begav oss hemåt istället och tur var väl det. Efter att jag släppt av Jon så bestämde sig min bil för att lägga av :( Jon var hos sin farmor i Påle så jag lyckades ta mig dit men sen gick den inte att starta, men har ju en händig karl som hittade felet och en syster med karl som handlade nya delar och kom som räddande änglar. Så de hela slutade rätt väl, bara 15 min sen till jobbet. Tack kära ni för hjälpen! Vad vore jag utan er!?

Inga kommentarer: