tisdag 11 januari 2011

Gud förbannat!!!

13.00
Nu vill jag ha sommar och sol eller åtminstone aldrig under -10 grader ute! Har ju varit varmt och skönt några dagar så igår struntade jag att koppla bilen när jag skulle till tandläkaren och det gick hur bra som helst. Tänkte att det skulle gå lika bra idag, steg upp tio, duschade, åt frulle i soffan och slösurfade runt tills klockan blev tolv och jag gick ut och försökte starta bilen. Till min stora förvåning upptäcker jag att det är -20 ute och min bil vill naturligtvis inte starta, som vanligt, suck! När ska jag lära mig!!?? Är gud förbannad på mig själv för att jag är ett sånt klantarsle! Hur svårt kan det vara att titta på termometern när jag stiger upp!?? GAAAHHH!

Tror jag måste flytta till varmare breddgrader så jag slipper tjorva med en kall bil! BAJS! Förmodligen blir jag sen till jobbet igen, men de börjar väl vara vana med det snart...

Inga kommentarer: