söndag 30 januari 2011

Pyssel med återvinning

Har klätt in en tidskriftssamlare och en låda med tidningspapper, de var tidigare rosa randiga men ville göra dem lite roligare. I lådan ligger en massa gamla brev och födelsedagskort. Fick mig ett och annat skratt när jag läste dem :)och i den andra står en massa resetidningar... gillar woodstockbilden som jag hittade i en tysk tidning på jobbet.




De vita tidskriftssamlarna är från Ikea 10 st för 30 spänn, helt rätt kurs. De har jag tapetserat med tapetprover som jag fått. Tyvärr är det bara 6st av dem som är färdiga, fick slut lim och glömde köpa nytt när jag var på byn i fredags. Dessa används till arkiv till Jons alla tidningar; skotrar, fiske, serier... Så nu är det ording och reda på hyllorna :)


1 kommentar:

kim sa...

tjusigt det blev!