torsdag 6 januari 2011

Torsdag


Igår blev det en hel del klet och kladd, efter att ha suttit på internet och kikat på en massa roligt pyssel och tavlor så bestämde jag mig för att göra några egna igen... tog fram några gamla misslyckade försök och kladdade över med ny färg.Hann tyvärr inte göra så mycket mer än bakgrunderna. Tre stycken av dem blir med tidningspapper och resten svarta, vita, röda med text... Och den ena är med doft av nacho chips, min kära mor tappade ut en halv påse över den nylimmade tavlan så den har en svag doft av nachos :D Hittade även tre stycken med nå gubbar på som jag gjorde när jag bodde i lägenheten men den ena hade blivit så flammig så den har jag målat över. Har även återanvänt nå gamla Ikea tavlor som Amanda hade i sitt lila rum... Bilder kommer när de är klara vilket kan dröja eftersom färgen tog slut :(

Tavlor som jag gjorde och hade i hallen i lägenheten.

Inga kommentarer: