måndag 24 januari 2011

Helgen

13:04
Har haft en mycket trevlig helg, men känns som att den bara rusat förbi. Skönt att jag bara jobbar fyra dagar i veckan!

Fredagen bjöd på god mat och mys hos mamma, Jon kom på kvällskvisten och gjorde oss sällskap. Lördagen spenderade vi i Kåbdalis med Kim och Daniel, 9-15. Blå himmel och sol hela dagen och riktigt bra före i backen! Underbart!!
Sen blev det hem och göra sig i ordning för att sen styra kosan mot Lule där det bjöds på 3-rätters hos Elina och Patrik med en massa andra trevliga filurer och flytande drycker. Fick även se lilla Astrid för första gången, huvva så söt! Avslutade kvällen/natten på Max.

Söndagen var det ett något tröttare gäng som slöade i soffan dagen lång, blev film och pizza innan vi begav oss till Backis för mer slöande i soffan... Solsidan och en massa avsnitt It's always sunny in Philadelphia.

Men nu är det dags för mig att göra mig i ordning och styra kosan mot Vidsel för jobb, suck...

GRATTIS på födelsedagen Jeanette!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh, så det blev Max till vickning? Inte tråkigt :)

Jeanette sa...

Tack gumman! :)
Jag hade oxå velat vara i Luleå i lördags men jag ville it smitta ner alla helst it lilla Astrid!
kram