söndag 7 februari 2010

Helgen

Pang bom så var den helgen över. I fredags kom morbror Mats och Robin med tåget. Blev några timmar i backen med dom innan jobb på Grappa. Lördag var det upp på Stormköket och jobba hela dagen, middag med Mats och Robin innan jag skjutsade dom till stationen och drog till Grappa och jobbade...imorse sov jag nog så länge, stressade som en tok för att hinna med bussen 7.45 in till Åre men precis när jag skulle hoppa i täckbyxorna fick jag ett mess att det var stängt. Halleluja och helvete! Kunde krypa tillbaka in under täcket men fan jag var ju redan duschad, sminkad, påklädd och redo för jobb...Funderade en kort sekund på att fara till backen men somnade fort igen. Blev bara en prommis i det varma vädret -0.8!? och snö :) Är det stängt imorgon också MÅSTE jag verlkligen åka, var himla bra i backarna i fredags och de har ju fallit ännu mer snö sen dess :D

ONSDAG närmar sig med stormsteg!!! :D

Inga kommentarer: