måndag 8 februari 2010

Måndag

Storm stängt idag igen men för en gångs skull har jag tagit vara på dagen :) Först frulle och snöra igång en tvättmaskin och ut med sängkläderna på vädring. Sen var jag först ut i Lundsrappet kl 09.00 när backen öppnade. SÅÅÅ underbart åk!! Backen var nypistad och så några cm puder på det! Löööve it! Hade dock för lite kläder på mig, var bara -3 men det blåste kallt. Så blev in i värmen en stund på Olympia för en fika. Åkte fram till lunch, var en sväng i byn och köpte halsskydd till fröken Nilsson och spanade på hjälmar. Hem och hängde tvätt och skottade tills svetten droppade. Dammsög, städade toan, fastnade bakom datorn, läste lite...kastade i mig middag och for på kvällsåkning i VM8an :) Nu ska jag ta och bädda i köket så de kan krypa till kojs när de kommer ner onsdag natt och sen blir det hopp i duschen och en kopp the på det!

Inga kommentarer: