måndag 8 februari 2010

If I had a little money...

Skulle jag ha köpt det här :)

POC RECEPTOR BUG GREEN Måste införskaffa en hjälm när kosingen börjar trilla in igen. Och naturligtvis så har jag som vanligt fått för mig att jag ska ha en som inte finns att få tag på här i byn, finns i alla möjliga färger förutom den gröna så klart....ska höra med dom på Peak om dom kan ta hem en grön åt mig, annars blir de väl att jaga på nätet...var inte fasligt dyr, 1000 kr och den är min :)



DRAGON DXS GOGGLE PARTYBLOCKS Nya googles hade ju varit najs men är ju dock inte nödvändigt, 1199:- kostar de här skönheterna

HESTRA Nya fina vantar för sisådär 700-800 spänn hade jag gärna haft också...


MOUNTAIN WORKS FAT BOY DOWN PARKA Såg en dam springa förbi i en väldigt fin dunjacka, skulle behöva någon varmare jacka och gärna lite längre. Blev glad när jag hittade den på nätet men på någotvis lyckas jag ju alltid kära ner mig i det dyraste ca 4400 kostar den rackarn :o


SESSIONS 1899:- Nya täckbralls vore ju inte heller helt fel, nog för att jag älskar modellen på mina Scott men vill ha någon roligare färg. Turkosa, gröna eller cerisa...?

KARI TRAA GIRLS SMALA POLO ZIP 449:- Härligt färgglatt underställ i ull, hade jag inte tackat nej till. Kommer ju att nöta upp det jag har, bor ju mer eller mindre i mitt Ullmax underställ så det åker in och ut ut tvätt maskinen förjämnan...
KARI TRAA SMALA CAPRI ULL 499:- Först undrade jag vad fan de var för idiot som vill ha korta ben på ett underställ!? Men kom sen på att det är ju det ultimata, på med skidsockar och INGA knölar i pjäxskaften :D Me like!







2 kommentarer:

Anonym sa...

tur att önska är grattis ;-)

Patrik sa...

Dom där byxorna skulle jag lyckas skita ner på en gång, det skulle vara så typiskt.