torsdag 25 februari 2010

Skärmflyg




Istället för att åka skidor hem från jobbet blev det skärmflyg ner idag :) Jävligt kul! Men var ju verkligen inget planerat så jag hade bara Converse på fossingarna och tråkigt nog ingen kamera :'( Så det får lov att bli fler gånger!! Från början är man 600 meter upp i luften och sen varierar det mellan 300-400 m på väg ner... De frågade om vi var nervösa när vi knatade på mot starten "Nej.." sa jag så han gjorde sitt bästa för att skrämma mig och snurrade runt och for upp och ner och grejade, blev jävulskt illamående och snurrig när vi skulle landa, var nog bara ogjort att lunchen kom upp! Men det var grymt! Hade jag varit rik skulle jag fan ha funderat på att skaffa licens så jag kunde ut och flyga själv! Vilken frihet att kunna flyga omkring vars man vill!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter riktigt härligt! Men bara du inte börjar trivas alldeles för bra där nere nu, vill ju att du ska komma hem sen också:)/Elina

Sandra Granström sa...

Ingen risk! Jag lovar att jag kommer hem så fort jag kan :)