torsdag 25 november 2010

Ett år sedan


28 november
Ja jösses vad tiden går fort...idag är det på dagen ett ÅR sedan vi var ut och åt på Tresco och var ut på Forum för att göra nåt kul med gänget innan jag skulle iväg till Åre. Tanken var ju att jag skulle dit och jobba som en tok, spara pengar och sen he mig ut i stora världen igen och resa en längre tid. Kanske jobba i Australien ett tag eller nåt. Sa upp lägenheten och var redo för nya äventyr men riktigt så blev det ju inte! Träffade ju en väldigt fin kille där på förfesten som jag fastnade för. Som senare under kvällen sa:
"Är du riktigt säker på att du ska flytta till Åre nästa helg?...Jag skulle kunna vänja mig vid det här"

Blev en lååång vinter med mycket längtan, saknad och många många timmar i telefonen. Men nu är jag hemma och trivs bättre än någonsin förut, känner inte längre att jag måste bort härifrån. Nu har jag "hittat hem" och funnit ro tack vare den bästa i världen som får mig att må bra!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh..jag blir så rörd när jag läser ditt inlägg. Tänk hur livet kan vända när man minst anar det, och för dej blev det ju helt fantastiskt. Vi är glada att du landat och valt att stanna här i Norrbotten ett tag till. Du är värd det bästa fiiina Sandra.
//Gumpa

Patrik sa...

A fucking MEN!!