lördag 13 november 2010

Lördag

16:11
Igår var syster snäll och klippte mig innan ljusbehandlingen. Skönt att bli av med det "långa" håret kring öronen. Börjar ha en rätt så saftig skuld till min syster! Hon borde verkligen få något extra fint i julklapp! När jag kom hem igen fastnade jag bakom datorn och blev sjukt slö, funderade ett tag på att gå upp och krypa ner under täcket och läsa en bok. Men gav mig själv en spark därbak och gjorde ett ryck. Blev coccosrutor, bountybollar, sockerkaka, rotfruktsgratäng, rödvinssås och älgstek. Vi fick sällskap till middagen av Jennie och Joel...blev Gino och glass till efterrätt och sen slöade vi i soffan framför Idol. Blev glögg premiär för mig och Jenna :)

Idag har vi varit en snabbis till Storheden, Jon behövde nå elgrejs till garaget och present till sin far. Så nu är han ute i garaget och fixar och jag är inne och städar, tvättar och donar... ska he mig i duschen så fort mina naglar har torkat ordentligt. Men först ska jag ut och tända i mina islyktor och se hur de blev. Ikväll blir det middag hos Thor och Lena, en tack för hjälpen fest för flyttningen :) Myche trevligt!

Inga kommentarer: