onsdag 3 november 2010

Fy mig!

Julklappsetikett

For inte på ljusbehandlingen idag, fy Sandra! Men jag kände inte för att vara ute på de halkiga vägarna för 30 sekunder i solariet. Var som en skridskobana utanför hotellet så det var knappt jag tog mig från stoppen! Fick backa och ta fart, tur inte farbror polisen såg mig!! Sov dessutom inte så länge igår så var gode trött idag och sov desto längre. Skönt! Men det här är nog sista veckan som jag jobbar natt, wiiiieee! :D De vill att jag börjar jobba i repan igen, så har fått ett rullande schema på fyra veckor och då jobbar jag bara en helg och är dessutom ledig fre-sön två gånger per månad, sweet! Och dessutom är deet 87%, natten var ju bara 75% så det ska bli otroligt skönt!!

Sitter och väntar på att pannkakan i ugnen ska bli klar och sen blir det lite julpyssel med lill Emma :)

Inga kommentarer: