söndag 12 december 2010

Äntligen är snart helgen över!

16:16
Nej jag har inte blivit knäpp men har jobbat hela helgen, fredag 15.30-22 och lördag, söndag 7-19. Så jag längtar faktiskt till måndag för då är jag ledig :)Blir till Lule en snabbis för att inhandla sista klapparna. Lite störande att det jag ska ha inte finns på internet för jag vet precis vad jag ska köpa. Och vi vet ju alla vid det här laget att den där flickan Sandra kan inte fara till stan utan att bränna tusenlappar vareda gång, om än hon egentligen inte behöver något av allt de hon köper. Märkligt! Därför vore ju internet att föredra för att spara på slantarna. Men den här gången ska den där Sandra visa att hon kan låta bli!!

När jag slutar blir det raka vägen till Backträsk! Har ju inte sett Jon på en vecka, är inte ens säkert att jag känner igen han! De hade visst kommit på att de skulle klippa han igår innan de drog på Challenge, så han har bara nå kort stubb kvar :'( Det gillas inte...men tur att hår växer!

Inga kommentarer: