onsdag 29 december 2010

Onsdag

13:34
Jävlar vad jag är less på att gå runt och frysa!! Och bilen ville inte starta i kylan igår och inte idag heller, suck. Tur att jag inte behöver iväg på något viktigt... Igår kväll kom Thor och Lena och åt med oss. Och sen var Jon ute i garaget till klockan 01:00, så han har jag inte sett mycket av...

Har lagat lite mat på förmiddagen och fryst ner, carbonara och kyckling gryta med ädelost och vitt vin. Har även gjort en västerbottenostpaj som ska med till nyårsafton. Ska göra en creme med renstek, pepparrot och räkor ikväll om jag får tag på nå ren... Tappade min energi när bilen inte startade så nu har jag fastnat i soffan bakom datorn :( Bordet är redan dukat så ska bara skala och skiva lite potatis och grönsaker sen till pytten... Nu blir det en varm dusch!

Inga kommentarer: