torsdag 16 december 2010

Snart klar...

Nu är alla klappar utom tre inslagna. Tar längre tid än man tror, mina etiketter tog slut så var tvungen fram med min lilla pyssellåda (läs stor flyttkartong)och göra fler. Så efter jobbet blir det hem och göra klart den ena klappen och slå in de andra två och sen är jag klar :) Känns bra, inga sista minuten köp bara för att. Jag är nöjd med mina inköp och hoppas att mottagarna blir det också! Kan dock inte fatta att nästa fredag är det julafton!? Undrar just hur det ska gå till och få med klapparna till Lycksele? Vi åker dit nästa torsdag och kommer åter på söndagen. Ska bli mysigt! Längesen jag firade jul med familjen! Två jular spenderades i Italien och den senaste ensam med mamma i Duved. Det blir mamma, Inge, Jennie, Jens, Amanda & Johnny, mormor & morfar och så jag då förstås. Dessutom kommer faster Malin med familj också bo på hotelletn. Jon blir kvar hemma med sin familj, tråkigt men jag ville verkligen vara med familjen i år! Synd bara att inte pappa med familj är med också.

Var och hälsade på pappa igår kväll och busade med Ninja. Deras nytillskott i familjen, en gudomligt söt schäfervalp!! Ruskigt söt men med vassa tänder! Låg på golvet och härjade med henne och hann inte riktigt med och fick mig ett litet nafs på näsan :)

I helgen är jag ledig, så på lördag blir det glögg och spelkväll. Mys! Och så blir det lite utdelning av klappar till nära och kära... Hoppas de varma graderna väljer att stanna kvar!

Inga kommentarer: