onsdag 8 december 2010

Grattis älskade farfar!



21.41
Har varit och grattat farfar på 78års dagen ikväll. Blev tårta, kaffe och mycket surr. Fick träffa två av fastrarna och kusiner, länge sen sist! Jag är urusel på att hälsa på dem!! Och eftermiddagen spenderade jag hos mormor och morfar, tanten behövde hjälp med datorn. Ville ha en egen mail och Skype :) facebook har hon ju också, hon hänger med i svängarna! Fick en prenumeration på Lantliv mat & vin som tack för hjälpen :)

Nu blir det sängen, ska jobba xtra på frukosten imorgon. Sen blir det en fika med Elina och Janet innan solningen. Sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du säker att det är 78? Han sa då 77 när jag pratade med han... Fick för mig också att han är född 33, men inte vet jag...:)
/Emma

Sandra Granström sa...

Gubben försökte nog lura dig :)