måndag 27 december 2010

Måndag

12:29
Har haft det riktigt bra i Lycksele, god mat och trevligt sällskap. Skulle gärna göra om det, är så mysigt när man får umgås hela helgen. Och eftersom mamma och Inge hade en svit fanns det gott om plats för alla att umgås och spela spel på deras rum i den stora soffan eller vid bordet. Har tyvärr inga bilder ännu, ska sno från Amanda. Min kamera är så kass inomhus!

Sitter och funderar på vad jag ska ta tag i härnäst, har slagit på en tvättmaskin och druckit en nybryggd kopp kaffe :) Nu är frågan om jag ska städa först och sen en sväng till Pite på Willys eller tvärtom...tror jag gör bort Pite först... Måste bara klura på vad vi ska ha med oss till Telle nyår... Ska på Dollar och köpa bestick också för pengarna från farmor och farfar. Hittade några som jag fastnade för när jag och Maddis var i Lule så jag hoppas att de finns i Pite...

Borde egentligen börja med en promenad medans det är varmt och skönt ute, har ätits en hel del under julen!

Jobbar bara torsdag i veckan, skönt!

Inga kommentarer: