tisdag 14 december 2010

Inte min dag!

20:47
Det är inte min dag idag, vill bara komma hem och dra täcket över huvudet och vakna upp till en ny härlig dag imorgon!

Började med att jag glömt koppla bilen när jag steg upp så fick vackert vänta 1,5 timme tills jag gick ut för att försöka starta bilen. Men det gick inge vidare, tillslut tog batteriet slut efter mååånga försök! Jimmy och Linn var snälla och kom till min undsättning med startkablar, de vände påväg till Lule för min skull så är skyldig dem en brakmiddag!! Men inte startade eländet för det, nej då, Jimmy fick justera någon skruv någonstans innan det gick vägen. TACK SNÄLLA FÖR HJÄLPEN! Körde som en blådåre för att hinna till jobbet i tid, men var ju tvungen in hos mor en snabbis och byta tröja...

Och första som händer på jobbet är att en gubbe ringer och skäller ut mig, tack för den...

Bokade en 8-bäddars stuga i Åre förra veckan, tors-sön v.7 för endast 4045kr. Men inte ska ni tro att det gick nå bra med den heller! Visade sig att ALLA i stugan måste vara fyllda 25 år!? Trots att jag genomfört bokningen med mitt personnummer så blev det inte stopp...så nu sitter jag här och letar stugor igen. BAJS!

Och så har jag fortfarande inte fått nåt vettigt svar från Klarna om den felaktiga fakturan. Varför går det aldrig att ringa kundtjänst istället för mail som ingen svarar på!??

Inte mycket att vara arg för egentligen men det ÄR jag i alla fall!!!

Inga kommentarer: