tisdag 14 december 2010

ARRRGH!

10.26
Åhh vad jag blir arg! Fick en påminnelse på en faktura från Klarna förra veckan på ett linne och en t-shirt från KanDeeShop.se, som jag visste att jag betalat så fort den kom. Men dubbelkollade på internet banken och mycket riktigt så hade de dragit pengar från mig, men även om man visste med sig att den var betald så måste man tydligen betala påminnelseavgiften på 50kr!?? Mailade dem och frågade hur fasen det kom sig och visade utbetalningen, men då påstår idioterna att den gick till No Doubt.se. Senast jag beställt därifrån var i september, när jag fick en kavaj av mamma. Och vore inte den betald borde jag ju ha hamnat hos inkasso för längesen! Roligast av allt är att när jag går in på Klarnas hemsida och fyller i mitt personnummer och OCRnumret som jag har betalat in kommer en faktura från KanDeeShop upp!?? NÖTTER!! Hoppas de inser sitt misstag snabbt och plockar bort mig från sin lista till inkasso. Ska ALDRIG mer använda mig av Klarna!!

Blev ju stan igår och då fick vi också bli irriterade på en massa nötter som borde skaffa sig nya jobb där kundkontakt inte förekommer. Jag hatar otrevliga och ohjälpsamma expediter! På Lagerhaus stod hon i kassan och surrade med sin väninna om när de skulle ta en fika och bla bla bla medans kön blev längre och längre...Sen var vi in på Teknikmagasinet och frågade efter en grej men han stod bara och mummlade för sig själv och med den andra i kassan. VA SÄGER DU?? Mummel, mummel, den är slut, mummel mummel, kommer hem igen på onsdag...Sen råkade vi ut för den sista otrevliga på Jula, han var it alls intresserad av att tala om vars grejerna fanns. Den står vid ingången, nej säger vi det var den andra modellen. Nä men jag är rätt säker på att den var där, säger han igen. NEJ! Den finns inte där idiot!! Hade jag lust att skrika men gjorde det givetvis inte. Så vi gick tillbaka själva för att än en gång konstatera att den inte alls fanns där. Frågade då en tjej som på en gång svarade att den är slutsåld och kommer inte tillbaka. Men tipsade om en annan liknande vara som skulle komma på kampanj nästa vecka. Tack för att det finns trevliga expediter också som vet vad de sysslar med!!

Kom förresten hem med bara EN liten påse åt mig själv från Dollar för 71kr innehållande fyra oljeljus, två handdukar, ett hjärta till kransen och tops :D Duktigt va!?? ;)

Inga kommentarer: