tisdag 28 december 2010

Tisdag

13.15
Hittade nya bestick igår, fast inte de jag ville ha. Det fanns finare :) Och så hittade jag en fin skål till kaffekapslarna på Presenten och en jäkla massa mat på Willys! Ska försöka knäppa en bild på den sen...Gick inte in i en enda klädaffär trots att det är rea och allt! :) Duktig tjej!

Men nu ska jag ta en snabb sväng till Älvsbyn och inhandla fler espressokoppar och lite mat som jag glömde igår. Så är vi redo för nyår, ska upp till Telle med mor och Inge...

Sen ska jag försöka stöka till i skåparna så alla nya glas och grejer får plats, hmmm... Mindre kul men desto roligare sen!! Och marinera kött tills imorgon då det blir grekisk pytt när pappa, Kicki, Emma, Amanda och Johnny kommer hit. Vi har inte bytt julklappar än så vi får en extra julafton imorgon :D

Inga kommentarer: