tisdag 11 oktober 2011

Äntligen!

Äntligen har jag klippt mig, var lite nervös för att överlåta det till någon annan än Amanda men det gick ju bra.



Jag kan varmt rekommendera Auster Salon & Academy för er som vill klippa sig billigt i Oslo! Det är lärlingar som klipper på skolans salong på Karl Johans Gate. Så jag betalde endast 600 nok för klipp och färg. Lärarna var mycket noggranna och hjälpte dem mycket. Men man får inte ha bråttom! Det tog fyra timmar med mitt korta hår :)

Hade ju funderat på att spara ut håret tills jul och låta Amanda göra nåt av det men blev tokless igår. Fick tipset om salongen av ett butiksbiträde som berömde mitt hår. Trivs bra med mitt röda hår men jag är ju så förtjust i allt färgglatt och håret skär sig ju med rätt mycket kläder... Så nu är det mörkt igen och jag kan köpa vilka färger som helst på kläder och sånt :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooj oj gumman du kommer nog aldrig hem;-) det där med tjäna igen resan och köksbord ..... Kram modern

Anneli sa...

Du passar bra i mörkt! Jag klippte mig hos Pomada idag,hehe =) Båda skorna var fina,jag försöker intala Fredde att man behöver många olika skor i denna årstid =)

Sandra Granström sa...

Tack tack, trivs bra i mörkt hår. Hur ser du ut nuförtiden då? Ha ha ja man behöver faktiskt det! Jag kan skicka ett intyg till han :)