fredag 21 oktober 2011

Trötter

11:49
Var galet trött och slö igår, ingen vidare bra dag... Glömde arbetskläderna hemma när jag gick till jobbet så fick gå och köpa en ny svart skjorta. Närmsta klädaffär är Indiska vilket inte riktigt är min stil men till jobbet fick det lov att duga... Väl på jobbet möttes jag av ett gigantiskt diskberg, diskmaskinen i köket är numer trasig så det fick till följd att de använde min glasmaskin. Så fick stanna kvar länge för att rengöra den och diska allt "mitt"... Hade rätt så mycket gäster igår, verkar som att hela universitetet var ute och åt. Så det blev dåligt med dricks och en massa kinabongar. Inga trevliga och pratsamma gäster heller... Många utländska så jag fick stå och översätta menyn x antal gånger så idag hoppas jag få tid att översätta den ordentligt och skriva ut.

Har en lång to do lista som väntar på jobbet så är nog bäst att jag sätter fart så jag kan börja lite tidiagre idag. Nu blir det en sväng till gymmet!

Inga kommentarer: