onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

11:31

Ninja ute på balkongen i Åre i somras

Har varit ut på en kylig promenad, mötte en lös schäfer på vägen och började tänka på fina Ninja... Önskar att jag inte var allergisk och kunde ha en egen pälsboll att ta med ut på promenad!

Idag är jag ledig, ska på gymmet kl.15 för sista träningen med min pt. Så sen får jag skälla på mig själv och pressa ur mig allt ja orkar och lite till... Kvällen har jag tänkt spendera i soffan med sista avsnitten av Bored to death och någon film.

Update 18:08
Krävdes inte så mycket övertalning för att jag skulle köpa några extra timmar med min personliga tränare, så nu fortsätter vi träna en gång i veckan för att jag ska få in alla övningar och stärka mina problemområden innan jag kör på själv. Och jag som tyckte att det var skitpinsamt första gången och trodde att jag inte skulle få ut nåt av det. Men icke det icke! Är ju allt annat än gratis men kan jag lägga pengar på en massa skräp och kläder jag inte behöver så är det ju bättre att lägga dem på hälsan!

Inga kommentarer: