måndag 10 oktober 2011

Dumma mig!

Jag är inge bra på att vara ledig och göra ingenting. Skulle iväg på banken för att få min PIN kod till norska kortet så att jag kommer åt min lön. Och på vägen hem passerar jag en massa butiker så jag slank in på Din Sko för att pröva ett par som jag suktat efter länge... Slutade med att jag kom hem med två par, fy Sandra! Men å andra sidan behövde jag faktiskt nå bättre skor, mina Converse är inte så varma! Har lite ångest och funderar på om jag ska gå och lämna tillbaka ett par..?


Ankle Boot 399 nok Din Sko


Warm Lined Ankle Boot 399 nok Din sko

Kom även hem med en svart tubhalsduk och två mössor från Only som kassörskan lyckades lura på mig. Det var två för 99 nok och har inga fina mössor så varför inte :)

Sen passerade jag Kappahl och där var det rea så där blev det två tröjor för endast 150 nok. Och den ena kan jag dessutom jobba i.

Men det jag egentligen skulle behöva är vantar och en ny väska. Min favorit är sliten, farmor lagade innerfodret för inte allt för länge sen. Men det har gått sönder igen och trasats sönder så jag har nu klippt bort det helt och hållet och det är så jobbigt att ha alla saker i en enda röra!

Inga kommentarer: