söndag 16 oktober 2011

Veckans träning

Måndag: 1 h Boxning
Tisdag: Vila
Onsdag: 1 h styrka med PT
Torsdag: 40 min cykling
Fredag: 1 h styrka med PT
Lördag: Vila
Söndag: Promenad

Har varit en betydligt slöare vecka... Var så snorig och nös som en tok på måndagen så blev ingen spinning med tjejerna på tisdagen. Jag har ju satt upp som mål att träna styrka 3 gr och 1 konditionspass och de har jag ju följt iaf... Jag tycker att det är lite trist med så mycket styrketräning men de behöver jag ju för att stärka knät, skuldror/axlar och mage/rygg...

Fick öva teknik för marklyft i fredags och jösses vad det gick dåligt. Är så mycket att tänka på så jag får inte riktigt ihop det, Hannah skrattade åt mig men var hård och släppte inte hem mig förrän jag fixade det. Har till och med fått hemläxa till tisdag, måste öva tekniken för en kettleball övning.

Inga kommentarer: