söndag 9 oktober 2011

Träningsverk

22:55
Skrev som sagt in mig på gymmet i måndags. Beslutade mig för att lägga pengarna på gymkort istället för busskort. Är ju bara av ren lathet som jag tar bussen till jobbet, det tar ju faktiskt bara 15 min att gå dit. Och ett busskort kostar 510 nok/månad och gymmet bara 499 nok/månad. Fast nu betalar jag bara 430/mån året ut. Win win situation för både börsen och kroppen!

Måndag: Indoor Walking 45 min
Tisdag: Indoor Walking 30 min + Core 30 min
Onsdag: 1 h promenad + Power Spinning 55 min
Tordag: 1,5 h promenad
Fredag: Sryrka med min PT
Lördag: 1 h promenad
Söndag: Corebar Hit

Ja så har min första träningsvecka sett ut men det ska det bli ändring på, ska träna styrka 3 g/v. och kondition 1 g/v. För att stärka musklerna som ska hålla mitt knä på plats och se till att min hållning blir bättre.

Usch vilken träningsverk jag har idag, mina ben är stelare än stelast, vill inte ens tänka på hur min mage ska känna imorgon :O Men samtidigt är det ju skönt att känna att det gör resultat!



Finns en hel del pass att välja bland!! Så imorgon kl.10:00 ska vi testa Boot Camp :)

Inga kommentarer: