fredag 28 oktober 2011

Jag lever

12:49

Har inte blivit många rader här på senaste tiden... har varit full rulle hela veckan!

Måndag var det träning och ölmässa i Drammen med gubbarna på schemat. Blev mycket flytande drycker, middag på italiensk restaurang, disco dans, karaokebar, styrdans och fyllekäk. Har inte skratta så mycket på evigheter. Landade i säng vid halv sex.

Tisdag var jag på kurs i Akevitt med start kl.10:30 så det var en trött fröken som deltog. Såg fram emot en fantastisk middag med provsmakning och sen hem och sova i soffan. Men klockan fem ringde de från jobbet och hade kris, så jag fick avbryta kursen och dra på jobbet. Halv tolv stämplade jag ut och vandrade hem tröttare än tröttast.

Onsdag blev det sovmorgon och promenad med Matilda. Skulle precis iväg på gymmet när jag fick ett samtal från chefen så det var bara kasta sig i duschen och rusa till jobbet för att ta emot leveranser... Så det blev jobb 14-23:30...

Torsdag
Träning och jobb... Fastnade på jobbet och drack öl och surrade med grabbarna så vi hamnade på en bar med Annelie innan natten var över. Så är lite små trött idag..

Men nu är det bara ladda om och samla lite energi till jobb hela helgen lång. Nästa vecka kan jag förhoppningsvis vara ledig en dag eller två :)

Inga kommentarer: