lördag 1 oktober 2011

Fullt ös medvetslös

03:10
Är riktigt trött i benen idag, blev tio timmars jobb med fullt ös. Hade hela restaurangen full både uppe och nere, kul!! Blir sån härlig stämning med live musik! Många som kom sent och bara tog en öl också, hör inte till vanligheterna hos oss. Så fick rätt bra med tips och många kramar från överförfriskade killar. En kille tackade så hemskt mycket för att jag nekade honom öl och gav han vatten istället :)

När jag kom hem blev jag inte riktigt lika glad. Någon idiot har pillat in något i nyckelhålet så jag fick inte upp porten och ingen var hemma!? :o Ringde Karro men inget svar först, fick sen numret till vaktis men han svarade it heller. Så började gå tillbaka mot centrum för att sova hos Camilla och Matilda, suck. Men så kom Karro på att grannhuset har gemensam bakgård med oss så jag vände om och prövade nyckeln i deras port och tack gode gud så passade den! Så nu ska jag ta och sussa!

God natt!

Inga kommentarer: