söndag 3 oktober 2010

Gårdagen och dagen

Hade en mycket trevlig kväll igår hos Linn och Jimmy med Amanda och Johnny. Startade upp redan klockan fyra med en Spritz, mumma! Tusen tack för Aperolen Jeanette och Petter! Åt tacos och Johnny satte upp fondtapeten, blev riktigt snyggt. Köket kommer bli som nytt! Sen var det poker och spel som stod på schemat. Vi fick oss en chock när Amanda jäspade och tittade på klockan och den var bara åtta!? :D Man blir så lurad när de är så mörkt ute och så åt vi ju väldigt tidigt. Men sen höll vi låda till ett tiden då vi begav oss hemåt.

Har legat i soffan större delen av dagen med avbrott för köttsoppeätande i Altergård. Har sett Bilar, kniven mot strupen, halv åtta hos mig och kramats i massor. Måste ju passa på för nu väntar en hel vecka utan min pojke!! :'( Han är på byn nu på nå cross möte så jag sitter ensam i mörkret i Backis i mina nya varma fina tofflor som jag fick av Linn och Jimmy och eldar vaniljljus från Ikea :) Men måste erkänna att jag är lite mörkrädd, men bara liite! Nu blir det glass och hallon och sen en the kopp!

Inga kommentarer: