torsdag 21 oktober 2010

Ljusbehandling

Idag blir det ner en snabbis till Älvsbyn för tredje gången den här veckan, blir en fjärde imorgon också! Jag har nämligen börjat gå på ljusbehandling för mina eksem. nio sekunders solning startade jag med i måndags och ökade till hela 10 sekunder i onsdags kan det måhända bli 11 sekunder idag? :) Solar även händerna i ett speciellt solarium men de får stekas i hela 30 sekunder, blir en hel minut idag! Helt sjukt att så få sekunder kan göra någon nytta men det gör det ju verkligen. Dock så svider det ju litegranna i börsen. 100 kr/gång plus bilkörning...men det är det ju värt! Tre gånger i veckan är det tänkt att jag ska göra detta. Undrar under hur lång period?

Men på lördag ska jag inte till Älvsbyn för att sola, jag ska dit för att jobba på galan. Så snälla Jimmy tar mitt nattpass på hotellet. Ska bli kul att servera igen och träffa lite folk och va social! Och det bästa med det hela är ju att jag får fara till Backis efteråt och krypa ner med bästa pojken och mysa! Me like!

När jag nu väl hittat lite bilder att lägga upp lyckas jag inte ladda upp dom!? :( Det blir bara en massa bokstäver och koder istället och det tror jag inte att ni är så intresserade av! Förstår inte heller varför det visas fel tid och datum när jag uppdaterar!? Det är fredag idag, inte torsdag.

Nu hopp i säng och sova några timmar innan det bär av ner på byn.

Inga kommentarer: