onsdag 13 oktober 2010

Hej mitt vinterland

07:50
Jösses vad det har snöat i natt! Allt är alldeles VITT ute och snön vräker fortfarande ner. Äter frulle med tända ljus och det känns som jul snart. Men snart är nog snön borta igen :( Skulle gärna ha full vinter nu med en gång, blir ju så ljust och fint ute. Men det känns mindre bra att jag bara har sommardäck på bilen! Så det blir att hålla sig hemma idag, förutom en promenad då förstås.
Rackarns glad att jag putsade fönstrena häromdagen, mindre trevligt en dag som denna! Nu blir det film och en kaffetår :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu jag förbannar mig själv för att jag har fönsterna i sovrummet och vardagsrummet kvar och eg. toalettförstrena åxå)... Hoppas att det blir lite varmare under dagen, så man kan göra ett ryck... Kram Emma