onsdag 20 oktober 2010

Måste bli bättring!

Har varit arg och irriterad på tangentbordet som vägrade fungera på mors dator men efter många försök gav jag upp och väckte min gamla krigare till liv. Har inte rört den sen jag kom hem från Åre i våras... Fastnade genast och tittade på en massa gamla bilder och kom på mig själv med hur lite bilder jag har från det senaste halvåret. Jag har blivit fruktansvärt dålig på att ta med mig kameran och har jag för en gångs skull haft den med har den blivit liggandes i väskan. Vid närmare eftertanke vet jag inte ens vars jag har laddaren och USB kabeln, hmm kanske blir morgondagens uppgift att leta reda på. För jag älskar verkligen att kunna titta tillbaka på en massa bilder och minnas svunna tider!

Men nu ska jag ta och skära upp brödet jag bakat idag, ett recept jag fått av Hanna för längesen men aldrig prövat. Så sen blir det en thekopp, limpa och tv tittande innan det är dags för jobb...

Inga kommentarer: