måndag 19 september 2011

Frisörer

15:45
Åh vad jag gruvar mig för nästa gång det är dags att klippa mig! Kära lillasyster har ju klippt och färgat mitt hår i många många år nu och jag blir alltid väldigt nöjd. Jag får mycket komplimanger från alla håll, både gäster och främmande människor som kommer fram på stan :) När jag jobbade säsong i Åre gick jag till en annan frisör och blev allt annat än nöjd, såg ut som skit och är rädd att det ska hända igen! Men nu behöver jag ju egentligen bara raka sidorna så det borde ju vem som helst klara av!? Hoppas att Amanda börjar längta efter sin storasyster och kommer och hälsar på innan det är dags! :)

Höger sida
Framifrån
Vänster sida

Är lite sugen på sluttande page igen men det får nog vänta ett tag, är ju otroligt skönt med kort hår. Men ibland önskar jag att jag hade en lång hästsvans så att jag slapp fixa håret varje dag...Trivs otroligt bra med den röda färgen nu, tog ett tag att vänja mig vid att allt är rött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du gumman, tänk att kläderna bara skriker på dig ;-) det är ingen som vrålar nej i börsen ;-) men dom var fina, men sött klär ju en skönhet kram love you mamma