måndag 12 september 2011

Mysdag

Jag har haft en lugn och skön dag med Elin, vi har varit lediga tillsammans idag. Började dagen med frulle i soffan och slötittade på Tv. Sen var vi en sväng på stan, en helt ny stadsdel för mig :) Åt lunch på ett mysigt fik, 144 kr för en baguette och en kaffe!?! Inte klokt vad de kan ta betalt de här norrmännen! Sen tog vi en långpromenad, fick hjälp att leta reda på stället som Camilla och Matilda ska bo på. Jag ska möta upp dem på bussterminalen imorgon och hjälpa dem till rätta. Kvällen har vi spenderat i soffan med filmer kaffe och en massa the och ljus.

Det är inga som helst problem att bo fyra tjejer i en tvåa för vi ser knappt av varandra. Alla jobbar olika tider och så tillbringar de en hel del nätter på bortaplan, så jag är nog den som är här mest!

Jag är ledig imorgon också så då ska jag ta och storhandla och göra storkok och göra matlådor innan jag ska möta upp girlsen.

Inga kommentarer: