fredag 30 september 2011

Paket

Jag blir barnsligt förtjust av att få paket och brev med vanlig hederlig snigelpost! Fick ett rött lite utbuktande kuvert häromdagen från mamma & Inge med ett grattiskort och lite godis. Och imorse när jag klev upp låg det ett grönt paket på bordet till mig :) Handstilen avslöjade att det kom från familjen Björk.


Hm vad kan det vara i detta paket??


Flera små paket, två brev och knappar som jag ska göra en tavla av till Sixten


De tre paketen innehöll the, thesil, digital nyckelring och kökshanddukar av Frau Furtenbach. Så nu kan jag alltid bära med mig mina nära och kära och titta på er när längtan hem blir stor! Kuverten innehöll ett långt och trevligt brev och ett tack kort från bröllopet. Det sistnämnda har jag parkerat på fönsterbrädan vid sängen :)


Älskar hennes grejer!

Pijtmåle är en produktserie som hyllar pitemålet.
Med grafiska tryck, vykort, brickor, disktrasor och kökshanddukar vill formgivaren Karolina Furtenbach som driver företaget Frau Furtenbach, föra in pitemålet i vardagen för oss som alltid har Norrbotten i vårt hjärta – var vi än befinner oss.


Titta in på hennes blogg vettja Där finns mer info om henne och var man hittar återförsäljare.

TUSEN TACK för presenterna, mycket uppskattat!!

1 kommentar:

Karolina sa...

Hej, hittade din blogg när jag sökte på Frau Furtenbach och pijtmåle på nätet och blir så glad när jag ser att du skrivit om mig och mina produkter :) Hoppas du är nöjd med dina palt-handdukar :) Ha det bra så länge, hälsningar Karolina