måndag 19 september 2011

Hoppsan

Före och efter en sväng på stan :)
tv: Hanna dungaree shorts & Tami top från Monki

Har varit på stan med Matilda idag, var tvungen att inhandla nå svarta toppar att jobba i. Hittade två på Lindex. En söt skjorta med broderi och en vanlig svart bomullströja i lite oversize modell. Var in en sväng på Monki också och shortsen bara skrek efter mig och t-shirten stod det ju mitt namn på :D Ooops! Men de var verkligen kärlek vid första ögonkastet!



Jag har varit ledig igår och även idag. Så igår fick jag fint besök av Matilda, Camilla och deras rumskompis Linnea. Kollade repriser på fyran; Bonde söker fru och Idol och drack kaffe och surrade. Ikväll ska jag bjuda Matilda på middag och så ska vi ut på en promenad. Jag funderar på att gå på bio och se på Jägarna 2, känns tragiskt att gå själv men va fan man sitter ju ändå bara tyst...

2 kommentarer:

Elina sa...

Va du är het Sandra! Var riktigt snyggt med shortsen och tröjan. Håret är du ju alltid lika fin i! Livet verkar ju leka i Norge:) Ha det bra! Kram

Anonym sa...

Var det inge i börsen som vrålade nej ;-)
En snygging klär i allt
Stor kram love you
Mamma