fredag 9 september 2011

Saknar...

Förutom alla nära och kära där hemma saknar jag mina pysselgrejer, idag hade jag gärna suttit och knåpat...


Gumpa fyllde ju 50 för inte så länge sen så då gjorde jag ett kort till henne från oss på jobbet... Kuvertet


Utsidan av kortet, ihopbundet med vanligt presentsnöre



Jag gjorde kortet med en ficka och stack ner ett kort med ett rim om att bli 50 och på det bakre kortet står våra namn



Sen var det Emmas tur att fylla 16 och eftersom hon nu flyttat till Dalarna för att gå gymnasiet så ville jag inte skicka något stort. Så jag klädde in en ask från ett par trosor :) Det lilla pricka kuvertet går att öpnna, inne i kuvertet finns ett litet litet kort.



Baksidan av asken... skickade henne trisslotter och en liten slant

1 kommentar:

Emma! sa...

Tack så jättemycket för ditt snygga paket, hoppas du har det superbra i Norge! Kramar